1. Обмін і повернення Товару
1.1. Повернення Товару здійснюється відповідно до умов повернення, зазначених на Сайті.
1.2. Повернення та обмін Товару, а саме: медичних виробів, здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 року «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».
1.3. Медичні вироби належної якості, відповідно до чинного законодавства України, не підлягають поверненню та обміну.
1.3.1. Під належною якістю розуміється відсутність дефектів, повна відповідність Товару заявленим характеристикам та цілісність заводської (первинної) упаковки, що забезпечує стерильність та безпеку виробу.
1.4. Повернення та обмін Товару (медичних виробів) неналежної якості.
1.4.1. Покупець має право на повернення або обмін Товару (медичного виробу), якщо він виявився неналежної якості, а саме:
а) має істотні недоліки (дефекти), що унеможливлюють його використання за призначенням;
б) є несправним або пошкодженим з вини Виробника/Продавця;
в) не відповідає заявленим характеристикам, що впливає на його безпеку та функціональність;
г) має пошкоджену заводську (первинну) упаковку, що призвела до втрати стерильності або якості виробу;
д) не відповідає інформації, зазначеній на упаковці або в супровідних документах;
е) термін придатності закінчився на момент отримання товару Покупцем.
1.4.2. Для здійснення повернення або обміну товару неналежної якості, Покупець зобов’язаний:
а) звернутися до Продавця протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару з письмовою заявою про повернення/обмін. Якщо гарантійний термін на Товар встановлено, звернення можливе протягом цього терміну.
б) Надати копію розрахункового документа (чека, квитанції, видаткової накладної), що підтверджує факт купівлі Товару.
в) Надати сам Товар у повній комплектації, з усіма супровідними документами (інструкції, сертифікати, етикетки, ярлики тощо).
г) Детально описати виявлені недоліки (дефекти) у заяві.
1.4.3. Продавець, отримавши заяву та Товар, проводить перевірку якості та причин виникнення недоліків. Термін розгляду заяви та проведення перевірки становить 7 (сім) робочих днів з дати отримання товару та заяви. За потреби, для проведення експертизи, термін може бути продовжено до 14 календарних днів.
1.4.4. У разі підтвердження факту неналежної якості Товару з вини Виробника/Продавця, Продавець зобов’язується:
а) Обміняти товар на аналогічний товар належної якості;
або
б) Повернути Покупцеві повну вартість товару. Повернення грошових коштів здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з моменту розірвання Договору купівлі-продажу.
1.4.5. Витрати, пов’язані з доставкою товару неналежної якості для повернення або обміну, несе Продавець.
1.5. Відмова у поверненні /обміні.
1.5.1. Продавець має право відмовити у поверненні або обміні товару, якщо:
а) Товар є належної якості, відповідно до п. 7.3 цього Договору;
б) Товар має пошкодження, які виникли з вини Покупця внаслідок порушення правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або обставин непереборної сили;
в) Покупець не надав документи, що підтверджують купівлю товару у Продавця;
г) не дотримано термінів звернення, встановлених п. 1.4.2. а) цього Договору;
д) відсутня повна комплектація або супровідні документи, якщо вони є обов’язковими.
1.6. Продавець не приймає претензії до зовнішніх дефектів Товару, його кількості та комплектності після отримання Замовлення Покупцем, якщо Покупець мав можливість перевірити їх під час отримання (наприклад, у присутності співробітника Перевізника). При отриманні Замовлення, Покупець зобов’язаний уважно оглянути Товар на предмет пошкоджень, кількості та відповідності замовленню. У випадку виявлення недоліків, Покупець повинен скласти Акт в довільній формі в 3-х екземплярах, підписаний Покупцем та співробітником Перевізника, та, за можливості, зафіксувати недоліки засобами фото- або відео зйомки.
1.7. Гарантійний термін на Товари встановлюється виробником і вказується на етикетці або упаковці, або в супровідній документації. Якщо гарантійний термін не вказаний, він не надається.
1.8. Якщо причиною повернення послужила помилка Продавця (наприклад, відправлення іншої моделі, іншого розміру, якщо це впливає на медичне застосування виробу), Покупцеві повертається повна вартість Замовлення. Також Продавець оплачує зворотну пересилку Товару. При цьому не враховується невідповідність відтінку того ж кольору, в зв’язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному.
Постійна адреса цієї сторінки: